חמאס: לא נשב בחיבוק ידיים במקרה של חידוש המתיחות בירושלים

    אתר קול חי 1 Comment on חמאס: לא נשב בחיבוק ידיים במקרה של חידוש המתיחות בירושלים

    בכיר בחמאס: דרשנו מהמשלחת המצרית ערבויות שישראל לא תחסל בכירים בארגון לאחר סיום המבצע | מנהיג חמאס ברצועה יחיא סינוואר נראה בפומבי לראשונה מאז תחילת המבצע

    פעילי חמאס צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפסקת האש: הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם ערכו ברצועת עזה 'תהלוכת ניצחון' במהלך השבת. מנהיג החמאס ברצועה, יחיא סינוואר נראה היום בפומבי לראשונה מאז תחילת המבצע והגיע לבקר את משפחתו של מח"ט עזה באסם עיסא שחוסל.

    בכיר בחמאס אומר ל'כאן חדשות', כי אם ישראל תחסל את יחיא סינוואר או מוחמד דף – ייפתח סבב חדש מעזה. הבכיר אמר כי השיקום של עזה יהיה גם יהיה, בלחץ בינלאומי ולא יהיו שום התניות מצד ישראל. "אני לא מציע לישראל לעצור את המענק החודשי מקטר-30 מיליון דולר בחודש", הוסיף הבכיר.

    כמו כן, סיפר הבכיר כי חמאס דרש מהמשלחת המצרית ערבויות שישראל לא תחסל בכירים בארגון לאחר סיום המבצע. עוד הוסיף הבכיר – חמאס העביר מסר למתווכים: לא נשב בחיבוק ידיים מעזה במקרה של חידוש המתיחות בירושלים ופינוי שייח ג'ראח.

    גורמים בצה"ל אומרים כי מספר האבידות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה צפוי לעלות בימים הקרובים, ככל שחמאס ימשיך לחלץ את אנשיו שנקברו תחת ההריסות בדגש על מנהרות "המטרו".

    שר הביטחון בני גנץ התייחס הערב להפסקת האש ואמר כי "מוחמד דף לא יכול לצאת לרחוב בעזה. כל ראשי החמאס שאחראים לירי ולהפעלת טרור כנגד אזרחים – דמם בראשם. השגנו את כל המטרות הצבאיות שהצבנו לעצמנו – פגיעה קשה מאוד בחמאס, בפעיליו, בתשתיותיו ובכל מה שקשור ביכולת הפעולה ההתקפית שלו".

    בני גנץ | פלאש90

    פלאש 90

    בתוך כך, היום פורסם כי כי שלוש שעות לפני הפסקת האש, סוכל פיגוע ראווה של חמאס דרך מנהרה תת קרקעית שהיה יכול למוטט את ההבנות של ישראל וחמאס. ההערכה היא שהפיגוע יועד נגד חיילי צה"ל שסיירו על הגבול.

    מנהיג איראן, עלי ח'אמנאי, קרא היום למדינות מוסלמיות לסייע בשיקום רצועת עזה לאחר סיום הלחימה. במקביל, מצרים החלה להעביר דלק לתחנת הכוח של חברת החשמל בעזה דרך מעבר רפיח.

    במהלך מבצע 'שומר החומות' נתקפו כ-1,500 מטרות ברצועה באמצעות אלפי חימושים. במהלך המבצע בוצעו כ-4,360 ניסיונות שיגור לעבר מדינת ישראל, מתוכם כ- 3,400 חצו לשטח מדינת ישראל, כ-680 נפלו בשטח רצועת עזה וכ-280 נפלו בים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יחיא פחדן שרק עכשיו יצא מהבונקר וכבר מאיים… תקלוט – כבר סימנו אותך…